کاراته بین‌المللی مارسی| پایان کار نمایندگان ایران با ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز

19:29 - 02 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاراته بین‌المللی مارسی| پایان کار نمایندگان ایران با ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز
پرونده نمايندگان كاراته ایران در مسابقات اپن فرانسه با ۱۴ نشان رنگارنگ بسته شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات بین المللی فرانسه در شرایطی امروز یکشنبه ۲ مهر ماه شهر مارسی این کشور به پایان رسید که نمایندگان کاراته کشورمان با کسب ۵طلا، ۴نقره و ۵برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

بر اساس این گزارش در رده سنی ۱۲و۱۳ سال، آرمین ابراهیم آبادی نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم ایران نخستین نشان طلای کشورمان را بدست آورد.

در وزن ۵۰_ کیلوگرم معصومه محسنیان با پیروزی ۳ بر ۱ برابر سوفیا کاردناس به نشان طلا رسید، زینب جعفر نژاد در فینال وزن ۵۵_ کیلوگرم ۴ بر صفر لوئیزا ابوریچ از الجزایر را شکست داد و طلایی شد.

مبینا کاویانی در وزن ۶۸_ کیلوگرم در فینال وندی ماسکورا کلمبیایی را شکست داد و به نشان طلا رسید، تقابل دو نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن ۶۷- کیلوگرم با برتری مهدی کیانی به پایان رسید.

علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن ۶۷_ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴_ کیلوگرم و صالح اباذری نماینده وزن ۸۴+ کاراته ایران، نایب قهرمان شدند

نفیسه عبدی در وزن ۶۸_، زهرا علیزاده نماینده وزن ۶۱_، سامان عدالتی در وزن ۷۵_، حنانه صالحی در وزن ۶۸+ و بهنام دهقان زاده در وزن ۶۰_ صاحب گردن آویز برنز شدند.

مسابقات کاراته بین المللی مارسی از روز جمعه ۳۱ شهریور ماه آغاز شد و امروز ۲ مهر ماه به پایان رسید. در این رقابت‌ها علاوه بر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، تعدادی از کاراته کا‌های کشورمان به صورت انفرادی شرکت کرده اند

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *